IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

SKOLA,SKOLA,SKOLA

Publicerad 2011-08-31 09:19:05 i Vardag,

Min bloggning just nu är awesome. Men har ingen ork och egentligen ingen tid heller med bloggen. Sitter och småskrattar åt ettor och tvåor som skriver i sina bloggar hur mycket de har med skolan. HAHAHA. Idag kommer jag måste göra: räkna matteläxa som vi helt säkert kommer få, säkert göra lite mera finska läsförståelse, skriva lite på modde-essä, läsa på psykka-förhör, läsa på biologi inför studenten och läsa matte inför studenten. Så jaa jag tror inte riktigt på att ni tvåor och ettor har det lika tugnt som oss tyvärr. Men nu ska jag läsa lite på psykka-förhör så jag får några saker gjort. Har sovmorgon idag:) Börjar efter maten. Nice.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela