IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

trött

Publicerad 2011-08-18 18:59:15 i Vardag,

Är så trött redan på att läs till studenten. Eller att läsa på biologi går bra men jävla matte går ju inte alls. Nu har jag fullt med uppgifter igen som jag inte fattar någonting av.. så nu måste jag ha någon att förklara igen. BLÖÖÖ. Jag tror inte jag blir godkänd nu i matte i höst. Men då är det bara att ta det igen på våren. Tänkte jag skulle läsa några ord ur sanasampo för att bli smartare i finska. Men vet inte hur jag ska hitta orken till det just nu. Ska gå och dricka ett glas saft. Jag behöver lite socker känner jag.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela