IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

2011

Publicerad 2011-12-31 16:00:10 i Vardag,

Efter som alla hackat ner på kära 2011 genom att säga att det inte var bra eller att året var okej så ska jag lyfta upp 2011 genom att säga att det ägde! Fick börja fara på krog-vilket fick mig att börja tycka om och dansa. WOW. Sommaren 2011 var den bästa i hela mitt liv. Fick börja sista året på GIP. Studenten var kanske ingen höjdare. Men jag fick ju bra betyg så det gjorde att 2011 blev bättre. Jullovet har ägt. Och festen ikväll kommer äga! HEJ HEJ 2012 DU KOMMER ATT FÅ KÄMPA FÖR ATT VARA LIKA BRA 2011! (bäst av allt har ju varit att alla mina nära och kära har mått bra! Och det kommer kanske låta lite känslokallt eller vad vet jag: Jag är jävligt glad över att ingen i min närhet har dött i år!)
VI SYNS 2012! PAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela