IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Adele

Publicerad 2011-12-09 20:07:34 i Musik,

Alla människor verkar lyssna på Adele nu. Särskilt på Someone like you och Set Fire to the Rain. Visst hennes senaste skiva är awesome. Men bästa låten Adele någonsin har gjort kommer alltid vara: Hometown Glory. Första låten jag hörde med henne + att den var på näst sista avsnittet med generation 1 av Skins. Love Love Love. Så här får ni min älsklinglåt med Adele:

Det här är musikvideon så tydligen fick hon inte sjunga "shit" i den. Så om ni vill höra Adele sjunga shit så tryck här

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela