IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

en dag i skolan

Publicerad 2011-12-02 10:37:55 i Vardag,

Hade två timmar i skolan idag. Dubbeltimme matte så nu är jag hemma. Känns lite konstigt att bara vara en dag i skolan och sedan få långledigt. Har ledigt tills tisdag. Men jag ska arbeta ikväll och på söndag och tisdag. Så dit for mitt lediga. Tydligen är jag enda som ska arbeta ikväll. Alla som jag har frågat har sagt att de inte ska arbeta. Forever alone at work. Ääh det är ju bara 8 timmar och så länge man har musik så går det alltid. Nu ska jag fortsätta kocka. For från skolan före maten så nu håller jag på att laga ris och broiler.
Tack och adjö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela