IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Fest hos Pia, nuuuu

Publicerad 2011-12-17 15:53:04 i Vardag,

Idag blir det krogrunda igen då. Efter mycket om och men lyckades vi äntligen få två chaufförer. Dagen har gått åt att städa. Så enda jag har kvar nu är att torka bokhyllan och glasskåpen. Sparar det tills imorgon för jag ska börja leta mig och laga mat och så ska jag hinna i duschen. Och jaa ni har säkert redan märkt detta men jag har slängt in en musikspelare i min blogg som automatiskt börjar spela när ni kommer in på min blogg. Bara för jag tänker tvinga er att lyssna på min musik:D
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela