IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Gamenight

Publicerad 2011-12-21 23:15:52 i Vardag,

Kvällen har jag spenderat i Molpe med 8 andra tjejer(kvinnor,flickor? vasatan kallar man folk av det kvinliga könet i vår ålder? flicka=10-åring, tjej=fjortis, kvinna=40-åring). Vi körde en spelkväll. Bl.a. fick jag min hemliga dröm om att få spela twister uppfylld. Har aldrig spelat det förr. Men äntligen har jag som nästan 19-åring fått spela twister. Minns jag önskade det i julklapp men inte fick det. Janå som man brukar säga: tack för kvällen flickor/tjejer/kvinnor/brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela