IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

ibland får jag lustiga funderingar

Publicerad 2011-12-14 19:14:47 i Funderingar,

Idag fick jag en. Jag bestämde mig för att vara snäll. Ibland får jag bara det för mig att jag ska vara snäll en gång. Så idag lovade jag Emilia att jag skulle paketera julklappar för att dekorera vårat klassrum med. Skulle göra gammaldags med brunt papper. 100% säkert på att Jessica hade sådant, hade hon inte. Ajja då var det bara att göra någonting annat och jag tycker jag hörde Patricia säga idag att det går lika bra med tidningspapper. Vilket nu har resulterat i att jag sitter på golvet i datarummet och klipper ut vissa delar ur Vasabladet för det får inte vara färg på det(en av mina konstiga funderingar) eftersom det är gammaldags och förr fanns inte färg. Tråkigt men sant. Om inte Emilia är nöjd med mina paket så ska jag köra upp dem på valfritt ställe på henne. Postivit med det hela? Matteböckerna och Bibeln kom äntligen till använding :D

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2011-12-14 20:30:45

HAHAH PIA! :D

dina paket e säkert helt super, och tidningspapper e no najs!



tack för att du e så snäll :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela