IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Just scratching around for something to believe in

Publicerad 2011-12-11 17:09:49 i Vardag,

Arbetade idag. Det var lika som jobbigt som vanligt att stiga upp klockan 6 när man skall vara i arbete till 7. Postivt är ju att det var sista söndagen på länge som jag arbetar. Nästa vecka arbetar jag bara måndag, onsdag och torsdag. Skall vara ledig i helgen för vi ska åka ut antingen fredag eller lördag. Plus att jag vill sova nästa vecka någon gång. Nu ska jag kolla film.
Ses!
Aqualung - Something to believe in

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela