IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Känslan av att ha fackuppsatsen klar...

Publicerad 2011-12-13 20:22:55 i Vardag,


helt jäkla obeskrivlig. Okej känslan har börjat försvinna nu för jag gjorde klar den kanske runt 4-5. Och så har jag gjort två julkort till så nu behövs bara 2 till. För min inspiration tog slut så jag var tvungen att sluta. Dessutom ville jag chilla i min säng. Skrev ju att jag skulle vara tvungen att åka till Dermoshop någon dag för att packa mitt paket men Sara var snäll och packade det åt mig och Jeanette kom med det. Nu är det bara min stackars crocs som är kvar där. Vet inte om jag orkar köra ända till Korsnäs för ett par 4€ crocs. På fredag blir det i alla fall stan. Får lön på torsdag och slutar halv 11 på fredag. Ska se om jag hittar julklapp åt Stina, gumor gufar och något litet till åt Jens. Och så ska jag kolla in lite julfestskor. Kanske. Har ändå ett par från ifjol så.
Slutflummat.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela