IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

lie better next time

Publicerad 2011-12-13 13:43:52 i Vardag,

Lucia idag. Ettorna skötte som vanligt om det. De var duktiga fastän de glömt bort texten till Staffan var en stalledräng. Jag är nog nöjd för det. Idag slutade jag halv 11 men lämnade i skolan 1 timme så jag skulle få mat. Hehehhe. Fick sedan meddelande att de inte behövde oss på Dermoshop mera. Så nu behöver jag inte åka dit varken onsdag eller torsdag. Eller måste nog fara dit någon gång för jag ska packa något jag beställde igår och så ska jag efter mina crocs. Ska börja åka efter mamma och ikväll tror jag jag ska försöka få färdigt min fackuppsats och göra några julkort.
Ses!
Jimmy Eat World - Disintegration

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela