IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Oh, blue christmas

Publicerad 2011-12-15 15:16:37 i Musik,

Sitter och lyssnar på julmusik för att trösta mig när det regnar idag. Inte okej. Däremot något som är väldigt okej är att vi fick lön idag! Fick dessutom mycket mer än vad jag trodde jag skulle få. Fyrsiffrigt tal. Gud vad roligt att åka till stan imorgon. Okej inte tänkte jag nu använda upp allt. Skulle måste skriva upp vad jag ska ha från stan. Så jag inte glömmer något.
Ses!
P.S. tryck på "julmusik" så kommer ni till min A Fine Frenzy-julmusiklista :) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela