IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Pepparkakor

Publicerad 2011-12-05 21:21:50 i Mat,

Jessica och jag bakade pepparkakor idag. Blev ganska många sist och slutligen.



De här dekorerade jag medan Jessica dekorarede så här många:




Mamma och Jessica skratta åt att ja laga kläder åt mina gubbar. Mitt svar: vill ju int di ska frys sedan tå e var kallt.


Sedan blev jag inspirerad av att det är bal på presidentslottet imorgon. Så jag lagade en gubbe med slips och en annan med fluga.

Jag har fortfarande mer än hälften att dekorera, lämnar det tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela