IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

slö fredag

Publicerad 2011-12-16 19:15:57 i Vardag,

Idag tar jag en chillfredag efter att ha sprungit med Emelie på stan. Fick julklapp handlad till Stina å gufar. Nu är det bara kvar till Jens och min gumor så borde jag ha allt. Pinsamt om jag skulle ha glömt någon. Imorgon blir det krogen. Eller får se.. ingen av oss vill köra. Blir väl att fråga någon att köra för pengar. Hehehhe. Emelie och jag var till Alko idag också så vi kan inte köra. Hahhaha. Dagens pinsamma: krocka i en bil när jag skulle parkera.. Som tur var så lämnade det inga märken.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela