IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

trötter

Publicerad 2011-12-23 15:26:17 i Vardag,

Skulle inte orka uppdatera för är så himlaaa trött. Steg upp kvart före 11 när pappa kom och väckte mig. Somnade runt 3 så var trött. Klockan 11 var vi påväg till stan efter nya möbler till vardagsrummet. Lyfte in dem i bilen. Måste varit tyngsta möblerna någonsin. Kom hem, tog ut gamla möblerna. Behövde inte lyfta in de nya för pappa tyckte jag var för svag. Pappa sprang iväg till grannen, jag blev störd på lådorna som stod ivägen i huset så jag och mamma började på med att lyfta dem till rätt plats. Har nu lagat mat, och sen ska jag baka 3 sorters bröd. Kommer inte ha problem med att somna inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela