IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

2 days later

Publicerad 2011-02-14 15:17:08 i Vardag,

HAhah alltid när jag bestämmer jag ska ta bloggpaus så några dagar efter så är jag här och skriver igen. När jag däremot inte bestämmer att jag ska ha bloggpaus så kan det bra gå 1-2 veckor mellan inläggen. Kanske för om man skriver att man inte ska uppdatera bloggen så finns det ingen press "att jag måste uppdatera min blogg nu". Igår spenderade jag dagen med samhällsläraplugg, mexican train och sommarjobbssökning. Jag hoppas jag får något jobb. Sedan på kvällen fick jag stegring och hade det också idag på morgonen så det blev ingen skola för mig. När jag hade sagt det till mamma skulle jag gå upp och sova igen så kunde jag förstås inte somna om. Så har nu inte fått någon sovmorgon. Nu ska jag fortsätta med att lyssna på Glee-musik.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela