IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

All the right moves in all the right faces

Publicerad 2011-02-18 22:01:14 i Vardag,

FREDAG! Och 4e perioden är slut och nästa vecka är projektvecka. Idag skrev jag moddeprov, tror inte det är mitt bästa prov men det gick inte skitdåligt heller. På biologi kollade vi film. Hade en håltimme räknade matte. Hade sedan matte två sista timmarna. Slutet av sista mattelektionen hade vi spotify-leken. Vi körde random lag. Jag var med Marcus. Ingen av oss lyssnar på mainstream musik tydligen så det gick inte så bra för oss:D Men jag gjorde i alla fall så vi fick två poäng :) Nu ska jag fortsätta mitt  TV-serie maraton.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela