IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Projektvecka, Dag 2

Publicerad 2011-02-22 10:01:26 i Vardag,

Tar en kort paus. Orkar inte med Jersey-historia just nu. Vill komma in på nå intressant historia och inte om när de började med att föda upp Jersey-kon. Jag vill ha mat nu. Jag är hungrig. Bara en halvtimme kvar. Typ. Men ska nog snart börja jobba igen. För Jeanette och jag ska ha en tidslinje lagad också och det kan ta ett bra tag att göra den. Borde dessutom snart komma till världskrigena och hur de påverkade Jersey.
Ses!

JERSEY-KO

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-02-22 15:12:47

men he e int så dyrt smink ju! :)

Postat av: emelie

Publicerad 2011-02-22 15:26:32

haha nå du får väl snart lön :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela