IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Sing it out for the ones that'll hate your guts

Publicerad 2011-02-19 15:55:17 i Vardag,

Idag sov jag länge. Vaknade halv 12. Och jag brukar stiga upp ca 10 halv 11 tiden. Har inte gjort så mycket idag. Kollat ikapp mina tv-serier. Var till skäre fram och tillbaka. Ska snart äta mat och sen ska jag väl börja leta mig till dushen. Ska och arbeta till Socken ikväll med Jeanette. Some money in my pockets. Eller det jag får i lön nu ska jag spara tills vi åker till Jersey i april. Längtar dit. Längtar också tills i sommar för Anna och jag har bestämt att vi ska åka till London. Men just nu längtar jag mest till sportlov:D
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela