IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Can you hear my heart, beating like a hammer?

Publicerad 2011-01-21 13:12:48 i Vardag,

Jag är inte riktigt så bra på det här med bloggning. Men har inte orkat. Och igår hade jag inte tid. For till stan efter skolan. Gick till Marco Polo där vi åt pizza hela klassen +Lasse. Sen gick jag och Anna runt lite i stan. LITE. :D Hahah. VI var typ till HM, Glitter och gina tricot. Resten av tiden satt vi i Rewell Center och talade. Bl.a. med Jeanette. Halv 9 gick vi på bio med Emelie:) Love and other drugs. Kom hem klockan 11.

Roliga händelser i stan :
En 6-åring som vi inte kände räckte ut tungan åt Anna och mig:D
Emelie fick inte tillbaka sin växel vid citymarket:D När hon försökte säga det åt han som  satt i kassan ignorerade han henne jättelänge:D
En karl i biosalongen skrattade jätteroligt så vi skrattade lika mycket åt honom som åt filmen. HÖHÖHÖH:D

HONK HONK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela