IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I won't ever be your cornerstone

Publicerad 2011-01-12 12:26:47 i Vardag,

ÄR ledig idag. Vilket är ganska jävla skönt. Känner mig riktigt utvilad, för en gångs skull den här veckan. Men jag sov i kanske 11 timmar också. Somnade runt halv 12 och vaknade halv 11. Eller vaknade ett par gånger inatt också för jag drömde hela tiden. Har inte gjort så mycket idag. Gjorde äggsmör och värmde upp 2 piroger. Jag är en sån bra kock! :D Men nu ska jag fortsätta göra igenting:D
Ses!
Pyro - Kings of Leon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela