IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Just a blur of red and yellow that everyone chose to ignore

Publicerad 2011-01-22 20:31:40 i Vardag,

Hejsan!:) Kände mig lite tvungen att skriva ett inlägg när jag kom på att jag inte uppdaterat nå ännu idag. Var till stan idag för att köpa nya jeans. Hittade dem på Vero moda. Som alltid. Måste säga att jag tycker att vero moda har bäst jeansbyxor:) Köpte också två nya tröjor från gina tricot som jag stod och dreglade över redan i torsdags men då hade jag inga pengar. Också ett nytt masacara köpte jag eftersom det jag har, har börjat torka. Men nu blir det youtube för mig. Ha en bra kväll!
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela