IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Nya Skins

Publicerad 2011-01-29 21:55:08 i TV-serier,

Nya Skins var väl helt okej. Lite för tidigt för att säga om det är i samma klass som första generationen. Men tycker inte att det verkade vara skins mera. Kändes som om jag kollade något helt annat. Men den nya generationen tycker jag verkar ha mycket potential. Men det tyckte jag om generation 2 först också. Och sen i säsong 4 så sket det sig. Och måste bara fråga: vad fan har det gjort med introt till skins? Det blir ju bara sämre varje säsong. Nej tacka vet jag introt till säsong 1 av Skins.

Tänkte sätta introna till skins här men då blir inlägget så långt så jag gör det i ett nytt inlägg:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela