IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

oh oh, I want some more

Publicerad 2011-01-12 14:40:20 i Vardag,

Uppdaterar igen i brist på annat. Var just duktig och gjorde matteläxan så jag har fritt fram ikväll och göra precis vad jag vill:) Just nu sitter jag och lyssnar på musik, och gosar med Kimi, men börjar känna lite av min allergi. Har glömt att ta medicinen min- igen. Men jag tror jag ska skicka mail till "mina vänner" i Leppävirta.
Ses!
BTW: på tal om Leppävirta så ska vi dit 24-25 januari. Så Emelie om du ser det här så ska du säga till Jari om du ska med eller inte:)

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-01-14 16:56:39

beror på om ja slipper häim täj dagan tå, haha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela