IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Take a bite of my heart tonight

Publicerad 2011-01-14 18:11:49 i Vardag,

Faila lite i min allt gott-strejk idag, mamma hade köpt godis åt mig så jag blev lite småknäpp. Men jaa har ju en dag i månaden när jag får vräka i mig av allt jag kan komma på. Så jag hade tänkt ha det i slutet av månaden. Sista lördagen i månaden. Men det blir istället nu då typ andra veckan i månaden men jag ändrar det till första veckan så blir det lättare att minnas. Första fredagen på månaden. Det här är säkert jätteintressant att läsa:D
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela