IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

We're marchin on

Publicerad 2011-01-05 18:15:57 i Vardag,

Sitter just nu och målar och väntar på att målningen ska torka. Kan ta ett tag. Överraskningsfesten igår gick bra:) Simone och Anna anade ingenting:D Vi var i badtunnan drack champagne och så var Emelie och jag modiga också och var och slängde oss i en snödriva:) Idag ska jag inte göra någonting. Måla lite till med mina nya akvarellfärger. Så ska väl vara lite på datorn och sedan ska jag fortsätta med målandet:)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela