IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Your fingertips are like a superhuman touch

Publicerad 2011-01-03 22:13:40 i Vardag,

Var till stan idag igen. Åkte in med kvart före elva-bussen. Gick runt lite på stan och klockan 1 körde jag. Kan ärligt säga att det gick ganska skit. Men ja kör ju för att lära mig. Gick efter den lektionen runt lite på stan igen och klockan 3 körde jag igen och den gången gick det riktigt bra. Sen var jag i stan tills kvart över 5 när jag åkte hem med bussen. Shoppade även lite idag... tror ja börjar ha problem:(
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela