IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Emelie

Publicerad 2011-07-03 14:57:45 i Funderingar,

See va söt hon var i 9:an:)

Imorgon sticker lilla Emelie iväg till Malta i hundra år för att lära sig engelska och dansa(stackaren ;D) Hahaha. Nää jag vet att du kommer ha jätteroligt och träffa många snygga karar.(förstås så ska du ta bilder på dessa och skicka till din allra bästa vän, vilket är jag då om du blev lite osäker nu på vem det var) Och nu har jag inte sett dig på jättelänge men kom ihåg att du har lovat att vi ska ha bakkalas! Så det har du att se fram emot när du kommer hem. Hoppas du inte får allt för stark hemlängtan bara när du tänker på mina bakverk och på mig. Det kanske är bäst att inte tänka allt för mycket på mig(jag vet att det är svårt men) för då kanske du kommer springande hem tillbaka. ;)

 

Men skämt åsido så ska du ha det jättebra! (och jag väntar spänt på bilderna :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela