IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

ooops

Publicerad 2011-07-27 11:45:56 i Vardag,

Över en vecka sedan jag uppdaterade. Så vi kör väl igenom lite snabbt vad som har hänt sedan dess. Förra onsdagen var vi på Holiday Love jag, Marlene, Stina, Ellinor och Julia. Det var faktist bästa krogkvällen någonsin. Vi träffade trevliga amerikaner. Vi stod och talade med en av dom till klockan var lite över 5. Fick också min första krogskada. En flaska föll och skar upp ett sår på mitt ben. Blödde ordentligt. På fredagen hade jag feber hela dagen. Tog en burana så jag skulle kunna åka på bröllop på lördag. Vilket jag gjorde. Det var jättebra bröllop. I söndags började vi riva tapeter. Detta fortsatte på måndagen. På måndagskvällen var jag till Smedsby med mamma och hälsade på släktingar. Igår tapetserade vi med hjälp av nå grannar hemifrån som har skäre i närheten. Sedan blev vi också dragna efter en båt och spelad tre pidrovarv. Idag ställer vi in saker igen i rummet vi tapetserade. Alltså mitt, Jens och Jessicas rum. Så nu ska jag hjälpa till med det och sen sola och simma!
Ses!
Hjälp vad långt inlägg det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela