IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

orkar inte uppdatera

Publicerad 2011-07-07 21:17:05 i Vardag,

Mina dagar ser lika ut hela tiden. Chillar hela dagarna och på kvällarna chillar jag med Marlene och Stina ofta nere i Åminne. Imorgon skajag däremot ut och fira Stina på krogen. Därför köpte jag saker från Alko i måndags, för vi ska till stina först. Sen på lördag ska jag servera på bröllop då. Och på måndag kan det hända att jag flyttar till skäre. Och sen någon gång blir det väl Harry Potter på bio. Fast jag vet inte vem som vill följa med mig:( Men annars åker jag själv :D
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela