IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

skärilive

Publicerad 2011-07-12 16:22:27 i Vardag,

Jag har flyttat till skäre, så därför kan det hända att min uppdatering kommer vara dåligare än förr. But you justhave to live with that :D Idag har jag simmat, solat, läst, lyssnat på musik och spelat på gameboy(Pokemon! :D). Och oo ja jag läswr minst 5 timmar per dag. Okej har inte fått det läst alls. FAAN. Men ikväll då MÅSTE jag läsa! Börjar bli stressad igen. Så därför ska jag fortsätta chilla nu innan jag börjar på med läsningen.
Ses!

Har dekorerat den här färdig! Det blev ett citat: Every song ends but is that any reason not to enjoy the music? Ska ladda upp en bild på hur den ser ut senare när jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela