IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

tror jag börjar bli en shopaholic

Publicerad 2011-07-04 20:13:03 i Shopping,


heheh oops.. som sagt jag har problem

ny bikini från Lindex

2 toppar från JC

Väska och sjal från Lindex, Cosmopolitan från Prisma

kjol tills lördag när jag ska servera på ett bröllop, Seppälä

2 tallriksunderlägg(men jag tänker använda dem när jag målar och pysslar), Hemtex

tröja, Gina Tricot

klänning jag ska ha när min kusin gifter sig senare i sommar, Seppälä

2 nagellack, Kicks

En helt vanlig vit tygkasse+ tygpennor som jag ska rita med på kassen eller bara skriva nå citat med. Ideen fick jag av Jenna hon gjorde det när vi var på Minior-läger.

+ en kasse från Alko men det orkade jag inte ta bild på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela