IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

trött

Publicerad 2011-07-10 11:44:02 i Vardag,

Att vara ute på krog på fredag och servera på lördag tar på krafterna. Krogen var bra i fredags. Vi hade jättekul! Serveringen igår var stressigt och svettigt. Jag hade trott att det skulle vara stående bord. Men det var det inte utan vi skulle servera tallrikar till varje person. Vi åkte därifrån ca klockan 1 och då åkte vi och hämtade våra simkläder Stina, Kike, Marlene och jag. Sara åkte hem och Ellinor simmade inte. Jag kom hem kanske kvat före 3. På fredag kom jag hem någon gång efter halv 5. Idag tänker jag bara chilla, och kanske packa lite för jag tror vi flyttar till skäre idag.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela