IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

You rip out all I have just to say that you've won

Publicerad 2011-07-16 13:30:04 i Vardag,

Uppdateringen är som sagt inte den bästa nu när jag är på skäre. Fast jag ofta sitter på datorn så gör jag så mycket annat att jag inte orkar med bloggen. Och jag är på datorn hela tiden för det har inte varit bra väder här på skäre nu på ett tag. Men snart ska jag i alla fall leta mig och simma. Sen ikväll så är det Långskärsdansen så jag får ha stugan för mig själv medan mamma och pappa är och dansar. Skönt att få vara för sig själv lite.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela