IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

But I like to think at least things can't get any worse

Publicerad 2011-06-26 16:48:04 i Vardag,

Hemma från skäre nu. Och jag saknar redan att vara där. Det är min älsklingsplats på jorden. Jag hör hemma där helt enkelt. Bredvid havet som är min hemliga fascination. Fast nu är det inte hemligt längre förstås. Just nu försöker jag få kontakt med fröken Emelie Matkoski på facebook-chatten men hon vägrar svara! Tänker börja leta ut mig solen och läsa,men hade tänkt vänta tills Emelie skulle svara men det verkar ju ta evigheter. Så nu ska jag sitta här och förgås av värmeslag ett tag till innan jag går ut.
Ses!
Hurricane Drunk - Florence and the Machine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela