IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Midsommar

Publicerad 2011-06-25 16:09:09 i Vardag,

Gårdagen var bra. Vi var väl ca 6 familjer. Johansson, Norrgård, Herrgård x2, Sebbas och vi. Vi åt god mat och hade sedan efter maten en rolig lek. Som gick ut på att man skulle utmana folk i fyra olika grenar. Bl.a. pilkastning och hoppa hopprep. Att hoppa hopprep var min specialitet så jag utmanade alltid folk i det. Mohaha. Runt klockan 11-12 åkte vi tillbaka till skäre. Sen på skäre var jag upp til 2 halv 3 tiden och spelade sims 3. I've got some issues. Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Hade funderat åka en vända till Åminne men mår lite småilla idag så jag tror jag skippar det.
Ses!
P.s. Mamma hade nog nå bilder från kvällen men ids inte sätta upp dem utan att fråga folk först. Och det orkar jag inte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela