IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

No one else will know that part of me

Publicerad 2011-06-27 09:27:20 i Vardag,

Har just packat färdigt för jag ska på minior-läger. Det blir väl bra. Kollade genom ledarna och de flesta som var uppräknade kommer jag säkert få dagarna att gå med. Det är bara lite bittert med lönen och att jag kanske skulle fått vara på dagis de här två dagarna. Och jag älskar att vara på dagis och tar emot all erfarenhet jag kan få inför nästa år när jag förhoppningsvis får åka iväg till Jakobstad. Men nu blir det internet-nördande en stund och kanske ett till inlägg :)
Ses!
23 - Jimmy Eat World

En gammal favorit. Fortfarandade lika bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela