IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

på skäre

Publicerad 2011-06-24 11:57:32 i Vardag,

Sitter just nu på skäre. Internet-sticka you know. Klara mig inte utan blogg.se i några dagar. HA-HA. Jag har inga planer för midsommaren. Ska väl till min gudmor och fira idag men hundratals andra familjer:D Varför? Har inte orkat planera något annat och ha inte hört från mina vänner på skitlänge. Det är som de kravlat under en sten och lämnat dit. Det är synd för jag börjar känna av ett baking-crave så då vet ni ju vad som händer. Men om ni inte tar kontakt får ni inte smaka på mina experiment. Tänker nämligen försöka mig på några helnya recept. Bl.a. finns det fullt med tårtor jag har tänkt baka :)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela