IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Same old story

Publicerad 2011-06-09 11:38:57 i Vardag,

Förvånad över att jag fortfarande har besökare när min uppdatering suger:D Men idag ska jag försöka få upp två filminlägg! Om jag orkar. HAHAHA. Igår var vi till Sandö då. I slutändan blev det: jag, Emelie, Marlene, Stina och Kike. Vi grillade, simmade och åt jordgubbar. Kändes inte som om vi faktist stekte så mycket. Åkte sen på kvällen in till stan och shoppade lite grann. Jag hittade en tröja och lite annat smått och gott. Sen var vi till Arnolds efter varsin fruitie:) Efter det var vi till Citymarket och sen drog vi hem. Roligt hade vi nu hela dagen! Och när jag kom hem hade "äntligen" mina skolböcker kommit som jag ska använda när jag läser till studenten. JEEEE.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela