IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

sommarlov

Publicerad 2011-06-21 20:38:42 i Vardag,

min blogg har tagit sommarlov. Så ska bara skriva lite grann om vad som händer just nu. Den här veckan arbetar jag på dagis tisdag-torsdag. Nästa vecka är jag på minior-läger måndag-tisdag. Sen kan det hända jag får vara på dagis igen. Men det är inte säkert. Hade också funderat att vi skulle åka till skäre mitt typ nästa onsdag men får se hur det blir då fall om jag får arbeta. Tackar och tar emot allt arbete jag får jag. :)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela