IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

You'll sit alone forever if you wait for the right time

Publicerad 2011-06-29 20:41:12 i Vardag,

Kom just från stranden där jag varit med Stina och Marlene. De är mina summerbuddies :D Vi åkte dit till först ca halv sex. För varken Marlene eller jag hade bil förrän då. Låg och stekte en stund och sedan åt jag och Stina. Blev som sen middag för mig eftersom jag före det bara ätit 3 knäckebröd på hela dagen. Sen var vi på bollaglass till strandservice. Och talade en stund. Efter det åkte vi och nu är jag hemma :) Ska försöka leta mig till duschen snart. Ska i arbete 8.20-16.00 imorgon. One word: GRÖT :D Jag hinner få underbar gröt när jag åker till den tiden. JEEE. Och så får jag umgås med barn och får betalt för det. JEEEEE :)
Ses!

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-06-30 17:50:48

men ja har ju follt opp häila tidin nu o idag sku ja umgås me täjje, du jobba väl tu idag? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela