IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Your bridges are burning down

Publicerad 2011-06-08 11:13:47 i Vardag,

Har inte uppdaterat på skitlänge. Har helt enkelt inte orkat starta ett inlägg. Men kan väl dra igenom vad jag gjort de senaste dagarna. I söndags solade jag, sedan på kvällen var jag med Marlene till Åminne ett varv. I måndags sov jag till klockan 2(!) sen var jag med pappa till avstjälpningsplan med gamla möbler och en cykel. Igår cyklade jag med Stina och Marlene ner till Åminne. Det var jäkligt varmt medan vi cykla ner dit. Men när vi äntligen var där så blev det mulet och så regnade det ett par gånger. Sen på kvällen var jag till stan för Jens skulle ha en kostym till konfirmationen (mot hans egna vilja:D). Idag ska jag med Marlene och Stina +Emelie och Anna(tror jag?) till Sandön eller vart vi nu skulle. I alla fall ska vi sola.
See ya later!
Foo Fighters - Bridge Burning

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela