IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

You're the pretender

Publicerad 2011-06-10 10:47:54 i Vardag,

Tänker bara hoppa på direkt vad jag gjort senast nu. Igår var jag till Åminne med Marlene, Stina och Jeanette. Vi solade och simmade. Resulterade dock i att jag brände mig. Så igår när jag skulle sova kunde jag inte ligga på rygg. Så det var svårt att somna eftersom jag gillar att kasta mig runt innan jag somnar och det kunde jag inte göra igår då. Idag drar jag iväg till skäre med Jessica. Och nu kom hon:)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela