IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Broken sundown

Publicerad 2011-03-29 07:25:52 i Vardag,

Var för ca en halvtimme sen och körde för första gången by myself. Gick lika bra som i bilskolan. Ska köra till skolan idag också för jag har sovmorgon. Fick låna mammas bil. Hon är så snäll! :) Jag körde från hennes arbete då så ringer hon när jag varit hemma i 5 minuter. Visste vad hon ville så jag svarade : Hej, ja jag lever. Då tyckte hon allt var bra så kunde hon börja arbeta. Men nu ska jag börja klä på mig och äta någonting, Drog bara på mig mina mjukiskläder ovanpå pyjamasen så :D
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela