IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

In a dream I was a werewolf

Publicerad 2011-03-25 20:04:23 i Vardag,

Har inte skrivit på hela veckan för jag har arbetat kl. 17.00-20.30 och oftast då jag kommer hem då så vill jag bara gå i duschen och sen ligga i sängen tills jag somnar. Dessutom ligger jag efter i skolarbetet. Har en bl.a. en finskabok att läsa färdigt och en jävla drös med matteuppgifter att räkna. JEEIJ. Tur är jag ledig nästa vecka. Och på måndag kör jag upp. Är ganska nervös dock. Eller rättare sagt VÄLDIGT. Men nu ska jag nörda dator och sen blir det film tror jag. Eller TV-serier.
Ses!
P.S. Läste ut The Hunger Games trilogin förra helgen och den rekomenderas! Kanske sätter upp en recension här. KANSKE :D
Cocorosie - Werewolf

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela