IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Leave me paralyzed, love

Publicerad 2011-03-12 11:35:51 i Funderingar,

Sitter i sängen som vanligt. Om ca 11 timmar och 30 minuter så är jag 18! Måste bara gnälla lite om det;) Känns lite speciellare än andra födelsedagar. Men jag minns att när man fyllde 13 så var det också jättehäftigt. Och efter den födelsedagen så slutade jag lägga märke till mina födelsedagar nästan. När man var liten så höll man ju på redan ett halvår i förväg att se fram emot födelesedagen. I alla fall jag. Så planerna ikväll är krogen efter klockan 12. Så vet jag inte om jag ska firas före det. Men nu ska jag börja klä på mig och så ska jag ta en promenad i det vackra vårvädret:)
Ses!
The Notwist - Consequence

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela