IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Shows that we ain't gonna stand shit

Publicerad 2011-03-06 19:00:27 i Vardag,

Är tillbaka från skäre. Eller kom hem redan klockan 1 men jag har bl.a. läst på samhällsläraprov som jag har imorgon. Vet inte om jag kan det eller inte, men jag tänker inte läsa mera nu. Får gå som det gå. Har också ett matteprov på onsda, ska försöka tenta upp min 5:a men jag vet inte om jag orkar eller inte. Under sportlovet har jag dessutom fått ett jobb! Inte ett sommarjobb utan ett som börjar imorgon. Roligt kommer det bli i alla fall. Och lite pengar sitter ju aldrig fel :)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela