IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

skit

Publicerad 2011-03-08 11:53:50 i Vardag,

Skulle egentligen börja jobba 7 idag, men tydligen har jag minior då så jag har minior 17.30-19.00 och jobbar 19.00.20.30. Hade tänkt hinna träna lite idag och ha mamma att läsa min finskabok med mig först, och sen för en timme sedan tänkte jag att jag åker till bilskolan istället och tränar till teoriprovet. Då gick de planerna åt helvete. Dessutom är jag trött för jag har inte sovt tillräckligt. Och så börjar jag känna mig lite stressad inför teoriprovet. Tur jag slutar 13.00 imorgon. Om jag får skjuts hem vill säga
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela