IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

This is just one of those lonely nights

Publicerad 2011-03-02 16:15:47 i Vardag,

Sitter ännu en gång framför datorn. Imorgon så åker jag till skäre och bosätter mig där tills söndagen. Ska bli skönt, var där redan idag några timmar. Så min blogg kommer vara död tills söndag. Eller jag kanske uppdaterar nå mera idag. Men det är ytterst tveksamt. Tror inte det kommer hända. Men nu ska jag försöka leta mig från sängen.... snart. Blir så sömnig av att sitta i den.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela