IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Will you be my sugar rush?

Publicerad 2011-05-09 12:09:17 i Vardag,

Kom för en stund sedan från skolan. Åkte med bussen idag. Sitter just nu och väntar på sotaren som borde komma om ca en halvtimme. Så ska snart börja försöka göra några läxor och sen så ska jag räfsa upp kottar som vi har på baksidan av huset. De stör min far så kan ju vara snäll för en gångs skull och göra det. Kan ju hända att man får ett litet penningpris om man gör det också ;)

Ses!

Jessie J - Sexy silk

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela